شعر ها ناقص

لطفا کمک کنید تا کامل شن

شعر ها ناقص

لطفا کمک کنید تا کامل شن

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شور

شور و شوق سابق رو ندارم. شاید دلیلشو بدونم. دلیلش جوانی و صدماتی بود که دیدم.

بعد از مدت ها زندگی به من فرصت تازه ای داد تا خودم باشم ولی جسمم اون شور و شوق سابق رو نداره، شاید دلیلشو بدونم. زندگی به من فرصت داده، یه فرصت عالی با آدم های عالی پس باید ازش استفاده بکنم.

باید استفاده بکنم، باید در لبه باشم، باید خودمو نشون بدم.

نباید خسته باشم، من جوانم تا وقتی زنده ام.

نمیخوام یه آدم مرده باشم، نمی  خوام. از اون دوران متنفرم. تمام زندگیم رو گذروندم تا وقت برای مطالعه داشته باشم. حالا که وقت دارم ازش استفاده میکنم.

چون من زنده ام و نفس میکشم. چون من عاشق کتابم. چون نمیخوام یه آدم مرده باشم، میتونم تا آخر عمرم رو یه موضوع فکر کنم و از اون لذت ببرم.

چون من زنده ام و رسالت من اینگونه است.

من شور و شوق دارم.

  • ۹۹/۰۵/۲۳
  • میلاد ساده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی