شعر ها ناقص

لطفا کمک کنید تا کامل شن

شعر ها ناقص

لطفا کمک کنید تا کامل شن

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بی انگیزه

میدونم سختی های زیادی داشتی پسر، یه ذره دیگه دووم بیار و بجنگ!
خب
اوضاع خیلی پیچیده شده، از وجود یه دختر خانم نسبتا زیبا بگیر تا پچیدگی های پذیرش، عدم قطعیت های زندگی، شک و تردید نسبت به توانایی هام، گذر سریع زمان و پیر شدن، درست کردن گرنبند، پذیرش یه عالمه مسئولیت بیهوده جدید و .... .
آخرش لبخند اون دختر خانم نسبتا زیباس که دلم رو آروم میکنه.
فکر پذیرش و مهاجرت دلم رو آروم نمیکنه، بیشتر باعث تشویش میشه. برای همین، نمیخوام زیاد واردش بشم، آرامش رو بیشتر دوست دارم. 
از طرفی پذیرش مسئولیت لبخندش کار ساده ای نیست و یه مقدار احساس ضعف میکنم، احساس بی عرضگی. هنوز به اندازه کافی قوی نیستم و همین مورد باعث میشه به خودم شک داشته باشم. 

کی فکرش رو میکرد.
باید اولویت های زندگیم رو تغییر بدم.

  • ۰۱/۰۲/۳۱
  • میلاد ساده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی