شعر ها ناقص

لطفا کمک کنید تا کامل شن

شعر ها ناقص

لطفا کمک کنید تا کامل شن

آخرین مطالب

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

و این هم از درسی که تو پست قبلی گفتم،موضوع : تمایل جوانان به موسیقی های بیگانه و خنجر به خودی عده ای نادان.

اقتصاد موسیقی تو ایران خیلی پیچیده تر از اونه که من بخوام تمامی عوامل رو بررسی کنم.در اینجا فقط یک عامل رو بررسی میکنم:آیا دخالت روحانی ها، در این عصر در برگزاری کنسرت ها یا دخالت در آلبوم ها با وجود فیلتر های زیاد به نفع ایمان مردم است یا خیر؟

حتما خبر های گوناگونی راجع به دخالت افراطی ها در خلال کنسرت های دارای مجوز شنیدید به نظر شما این تصمیم به نفع مردم است یا خیر؟

به طور ذاتی مردم تمایل به شنیدن صوت دلنشین دارند و کسی این را انکار نمیکند،شما قرآن رو در صدر اسلام با صوت کریه بخون!!!!فکر میکنی کسی مسلمون میشد؟؟؟؟؟یکی از روش های تبلیغ اسلام خواندن قرآن با صوت شیوا بین مردم عادی بود تا مردم به اسلام تمایل پیدا کنن.

همینطور هم انسان ها از موسیقی خوب خوششون میاد و تمایل به شنیدنش دارند اگر کار هنرمند رو به هر ترتیبی سخت کنم و یا سد کنیم تمایل کمتری به کار کردن پیدا میکند(هممون تا یه حدی تحمل داریم) و همین باعث کم شدن آهنگ های ایرانی جدید میشود به عبارت دیگر عرضه کم میشود ولی تقاضا همچنان پا برجاست یعنی مردم تمایلشون رو به آهنگ از دست ندادند.

در کشور های خارجه اما اوضاع اینچنین نیست آن ها کار میکنند بازار بزرگتری دارند پیشرفت میکنند تا جواب گوی بازار خود باشند ، این روزا با پیشرفت اینترنت دیگر مرزی بین کشور ها نیست و از قضا تقاضا کننده های داخلی آهنگ در دنیای بیرون یه عالمه آهنگ بینظیر میبینن و اون رو طلب میکنن و این طوری میشه که جوانان ما تحت تاثیر آهنگ های خارجی و فرهنگشون قرار میگیرن،فرهنگی که جزئی از ما نیست،فرهنگی که با نابود شدنش ایمان مردم تخریب میشه و مطمئنا افراطیون در مورد این تخریب مورد سوال قرار میگیرند.

امروزه خودتون هم میتونید تحقیق کنید ببینید روند به تاسیس سایت های ایرانی که آهنگ خارجی عرضه میکنن چقدر بوده!!!(من بهتون میگم:خیلی زیاد!!!) 

راجع به صنعت فیلمسازی هم همین استدلال برقراره.!!!هر سد کردن برای فیلمساز ایرانی تمایل مردم برای دیدن فیلم های خارجی رو زیاد میکنه.

اما میدونید کجای کار افراطی ها از همه جالب تره؟کشیدن سیگار حرامه چون مصداق ضرر به نفسه اونوقت ما یه عالمه کارخونه سیگار سازی داریم!!!کسی هم جلوشون رو نمیگیره میدونید چرا؟؟ میگن اگه کارخونه ها رو ببندیم قاچاق زیاد میشه اونوقت چه کاریه به جای اینکه پولش تو کشور بیگانه بره ،سیگارو تو یه کارخونه داخل ایران میسازیم اونوقت پولش همینجا میمونه!!!!


ای عجب از عقل سلیم که میفهمی و خنجر به خود میزنی.


گاهی وقت ها نمیفهمیم که باید با تقاضا کننده به نحو احسن برخورد کنیم نه با عرضه دهنده ها.



  • میلاد ساده
  • ۰
  • ۰

تخیلات سفید شبانه

Enchantress came to me
And said, meet me at the lake tonight

I hummed this song to the white
Through the shroud of snow I saw paradise
Peace, no more lies 

Crestfallen soul
Rest for this night
Love is here
Right here under my wings 

I dream of wolves
With them I run
For me she lengthened the night
I am home
I am in peace 
-White Night Fantasy-
زمانی که حوصله هیچ چیزی رو ندارم ولی برای یه گروه موسیقی خوب مشکلی ندارم.!
قطعه آخر خیلی قشنگ بود
-من گرگ هایی را در رویا میبینم که با آن ها میدوم
-او برای من شب ها را به درازا کشید
-من در نهایت در خانه ام
-من در نهایت در آرامشم

چه دیر گذشت و چه خوب میگذره.
بخوابیم.دلمون خوش باشه.
بذارید امروز یه درس بهتون بدم .
تو موضوع بعدی مینویسمش.
  • میلاد ساده
  • ۰
  • ۰

تعطیلات خوب

محدوده رشد حقیقت بود.
ولی لزوما باعث عدم شکوفایی نمیشه.بلکه نیازمند تلاشی بیشتره برای اینکه موقعیتومونو درک کنیم و تصمیم های بهتری بگیریم.این اولین تعطیلات نوروزی هستش که توش هم درس خوندم هم استراحت کردم،هم مهمونی رفتم،هم خونه تکونی کردم و هم آشپزی کردم!!!!!!!(: (واقعا حس خوبی بود که آشپزخونه رو از چنگال مادرم بیرون کشیدم).تعطیلات خوبی بود،واقعا راضی بودم.
وضعیت درسیم فعلا خوب نیست ولی خوبش میکنیم از این بابت نگرانی ندارم(اعتماد به نفس).
قضیه از این قرار بود که حدودای 15 اسفند یه احساس عدم تعادلی (احساس نه واقعیت)در ما شکل گرفت بماند که مجبور به مصرف دارو های مخصوص شدیم اما از وقتی پزشک به من گفت ممکنه به خاطر اون مشکلات قبلیت باشه اصلا یه لحظه دنیا رو سرم خراب شد،کامل اون یه هفته آخری رو از دنیا زده شدم و بیخیال درس و نمره و دانشگاه شدم ولی امشب که دارم بهش فکر میکنم به خودم میگم چقدر خل بودم!!!!!!!!!!!!
خوب به خاطر مشکلات قبلیم بود که بود این که دست من نیستش ولی اینکه کنترل اعصابم رو از دست دادم و بیخیال همه چیز شدم چندان منطقی نبود بیشتر شبیه ضرر به نفس بود!!!!!

گاهی وقتا نمیفهمم که آیا خودمونیم یا نورون ها مون هستیم. 

  • میلاد ساده